۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۳۷

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان:

هیچ رستم دستانی در یک سال کشتی اصفهان را به اوج نمی‌برد/ حرمت‌هایی که در کشتی از بین رفت

هیچ رستم دستانی در یک سال کشتی اصفهان را به اوج نمی‌برد/ حرمت‌هایی که در کشتی از بین رفت

اصفهان - خبرگزاری مهر: ‌مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هیچ رستم دستانی نمی‌تواند هیئت کشتی را یک ساله به اوج ببرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا محمدجواهری ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی اصفهان با اشاره به شرایط کشتی و انتقاداتی که در ماه‌هایی گذشته نسبت به عملکرد او مطرح می‌شده، اظهار داشت:‌من با کسی دعوا ندارم و مانده‌ام تا ورزش استان را درست کنم؛ اهالی کشتی باید منش پهلوانانه داشته باشند و این بداخلاقی‌های ورزش اصفهان را از بین بببرد زیرا از دهه 60 که خودم کشتی می‌گرفتم، یادم است که کشتی حاشیه‌های زیادی داشت و حاشیه‌های کشتی خود ما بودیم.

وی افزود: صحنه‌های بدی را در کشتی می‌دیدیم و این حاشیه‌ها زیبنده کشتی نبود و بعد از 30 سال این حاشیه‌ها در کشتی به عنوان پرافتخارترین ورزش کشور باقی مانده است، متاسفانه در کشتی اصفهان افراد زیادی بودند که زحمت کشیدند و اکنون نیستند اما ما که دم از پهلوانی می‌زنیم، افرادی که آوازه نداشتند، اکنون یار ندارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه حاشیه‌های کشتی به دلیل عدم تعامل و اتحاد است و قبول نداشتن یکدیگر بر این مسئله تاثیر گذاشته، بیان داشت: متاسفانه در کشتی حرمت‌ها حفظ نمی‌شود و توقع داریم که حرمت‌های ما حفظ شود زیرا اخلاق‌مداری، قانون‌مداری و برنامه‌محور بودن مد نظر من است و اگر همه اینها را در نظر بگیریم به اهداف خود می‌رسیم.

وی افزود:‌کشتی اصفهان در چند سال گذشته در استعدادیابی و آموزش کار خاصی انجام نداده و حق کشتی اصفهان این نیست که حریف تمرینی هم در تیم ملی نداشته باشد بنابراین به نظر من این به دلیل آن است که به حواشی دامن زده‌ایم و اصل کار را فراموش کرده‌ایم.

جواهری با بیان اینکه ما می‌رویم و تاریخ شهادت می‌دهد که چه کار کرده‌ایم،  گفت: روسای سابق کشتی اصفهان تنها به دنبال حفظ جایگاه خود بودند و هر مدیرکلی که آمده با کشتی مشکل داشته است بنابراین سئوال من این است که آیا همه مدیران کل مشکل داشته‌اند یا جواهری مشکل اصلی بوده یا آیا همه روسای هیئت‌ها مشکل داشتند یا تنها آقای ایکس مشکل بوده است؟

وی اظهار داشت: ما در حال حاضر تبر به دست گرفته‌ایم و ریشه کشتی اصفهان را می‌زنیم اما سئوال من این است که حتی اگر جواهری را عوض کردید، بعدش می‌خواهید چه کنید؟ بیایید عینک بدبینی را برداریم و توصیه من به مخالفان این است که اگر مرد هستید و تجربه و نفوذ دارید، کنار من بنشینید و همه اشتباهات مرا بگویید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: در سال‌های گذشته عده‌ای در کشتی اصفهان سیاه‌نمایی کردند اما ما مشغول شفاف‌سازی هستیم اما به نظرم هیچ رستم دستانی نمی‌تواند هیئت کشتی را یک ساله به اوج ببرد.

وی خطاب به منتقدان وی که اعتراضاتی به عملکرد وی داشتند، افزود: شما که در استانداری اصفهان و وزارت ورزش و جوانان قشون‌‌کشی می‌کنید، یک سال مجمع را عقب انداختید که من نباشم اما اگر من نباشم، کس دیگری مجمع را برگزار می‌کند اما من باید بگویم که هر کس از 9 نفر کاندیدا رای بیاورد، تا شاهرگ آن پایش می‌ایستم چون به رای مجمع اطمینان داریم.

جواهری خاطرنشان کرد: 2 ماه است که دوستان رسانه‌ای ما هرچه لایق خودشان بوده را به ما نسبت داده‌اند اما من برای جلوگیری از حاشیه‌های ورزش سکوت کرده‌ام.

کد خبر 2192203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha